Sunday, April 28, 2013

DARI TWITTER DENGAN CINTA

TODAY, I was like...waaaaaa... Suami ada Twitter. Saya tak ada. Jadi, suami pun bacakan beberapa tweets yang buat saya jadi macam tu tadilah, yang WAAAAAAAA tu. Tengok apa yang ada Twitter, beberapa tweets yang saya taip balik di sini :


wny_idris : Cantuman Mimpi memang ohsem!

amanmonkeymoon : Nampaknya Cantuman Mimpi punya cover macam menambat hati. Belum baca lagi ni. Nanti nak usya2 kat PWTC lah!

stowbeyie : Thanks Hafiz Latiff for retweet my tweets about Cantuman Mimpi. I really love that book!

ahmadzahier1 : Wah, Cantuman Mimpi... Kusangka ia mampu menawan hatiku... Good job!

stowbeyie : Rasa macam tak nak pergi mana-mana without buku Cantuman Mimpi tu. Nak je baca sampai habis.

stowbeyie : Bestnya hari ni. Dapat makan sedap-sedap. Jejalan...tak de problem. And the best part, buku Cantuman Mimpi tu banyak beri pengajaran hidup.

dhiaulhayah : Buku Cantuman Mimpi cantik...



Tadaaaa! Inilah dia buku Cantuman Mimpi. Boleh dapatkan di gerai ITBM dengan harga diskaun!


Ini pula tweets daripada tiga orang penulis Cantuman Mimpi :

wafa_awla : Setakat ini sambutan Cantuman Mimpi menggalakkan. Sedang dalam proses menghasut Kak Nas (akak fotostat) untuk beli buku tu.

khaliq_ghazali : Terharu bang bila cikgu-cikgu, EO dekat pejabat dan pensyarah support dan beli Cantuman Mimpi. Syukur sangat-sangat.

wafa_awla : Kata kakak yang jaga booth tadi, jualan Cantuman Mimpi sangat menggalakkan. Mereka sedang tambah stok waktu saya datang tadi.

haniffyusoff : Seronoknya! Cantuman Mimpi mendapat sokongan dalam kalangan pensyarah. Jaga-jaga, permintaan semakin meningkat.

Alhamdulillah... 

No comments:

Post a Comment